اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ضبط برنامه‌ برای دانش‌آموزان اصفهانی در مرکز تحقیقات معلمان‌

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با احداث یکی از مجهزترین استودیو‌های کروماکی اقدام به ضبط تدریس دروس مختلف و تولید محتواهای آموزشی و پرورشی جهت استفاده دانش‌آموزان در ایام تعطیلی مدارس کرده است.

ضبط برنامه‌ برای دانش‌آموزان اصفهانی در مرکز تحقیقات معلمان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی اظهار داشت: با عنایت به ضرورت توجه به آموزش در بستر فضای مجازی و در راستای استمرار یادگیری و آموزش غیر حضوری، اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با احداث یکی از مجهزترین استودیوهای کروماکی اقدام به ضبط تدریس دروس مختلف و تولید محتواهای آموزشی و پرورشی جهت استفاده دانش‌آموزان در ایام تعطیلی مدارس کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: لازم به ذکر است محتوای تولید شده با بهره‌گیری از مجرب‌ترین معلمان و دبیران هر درس در استان و نظارت سرگروه های آموزشی با استفاده از امکانات استودیوی مجازی با کیفیت بالا تولید و بزودی از طریق بستر فضای مجازی و شبکه‌های داخلی، پورتال آموزش وپرورش استان و سامانه erp در دسترس دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مشارکت و همراهی مدیران، معلمان و به‌ویژه اولیای دانش‌آموزان برای  استفاده از این سامانه باعث رفع نگرانی خانواده‌های عزیز آنهاخواهد شد و دانش‌آموزان در ایام تعطیلات، می‌توانند با بهره‌مندی از آموزش و تدریس معلمان منتخب استان ضمن بهره‌مندی از عدالت آموزشی  به تحصیل خود ادامه دهند.

اعتدادی در پایان اظهار امیدواری کرد که هر چه سریعتر با مشارکت مردم هشیار ایران عزیز بتوانیم از این بحران عبور کنیم و بار دیگر دانش‌آموزان عزیز با شادی ونشاط با حضور در مدارس و کلاس‌های درس امور آموزشی خود را با حضور معلمان تلاشگر استان ادامه دهند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول